הודעות על על רישום בעזרת האימייל שלי שלא ביצעתי
דוד
דוד

הודעות על על רישום בעזרת האימייל שלי שלא ביצעתי

שלוםלאחרונה אני מקבל הודעות לאימייל על רישום לשירותים שונים שאני לא מכיר בעזרת כתובת המייל שלי.קיבלתי הודעה על בקשה לשיוך כתובת המייל לארנק דיגיטלי רוסי כלשהו עם לינק וקוד לאישור, אף על פי שלא אישרתי ולא לחצתי על כלום האימייל לכאורה שוייך וקיבלתי לאחר כמה ימים הודעה שהיא חשבונית כלשהי על העברת כספים על סך 1001 רובל. לא ברור אם העברה יוצאת או נכנסת.זאת בנוסף לעוד הודעות על רישום בעזרת כתובת המייל שלי לאתרים שונים ומפוקפקים שקיבלתי.את כל ההודעות התחלתי לקבל בשבוע האחרון.האם מישהו משתמש בכתובת אימייל שלי? מה הסכנות? ומה ניתן לעשות?אם כן כיצד אישר את הרישום מבלי שאני הזנתי את הקוד אישור?אני משתמש בג'ימייל, בדקתי ולא היו כניסות חשודות לחשבון לאחרונה.המון תודה מראש
צוות אתר Block

שלום דוד, תודה על הפנייה, וסליחה על התגובה המאוחרת.

ראשית, טוב שבדקת את חשבון הג'ימייל שלך. בכל זאת היינו ממליצים להחליף סיסמא, על אף שלא נשמע שאכן פרצו לך לחשבון.

על פי הסיפור שלך, נשמע סביר יותר שהמייל שלך נכנס לרשימת תפוצה של האקרים, המנסים למשוך אותך לתת להם פרטים אישיים, ובעיקר פרטים פיננסיים, ואולי אף לגרום לך להוריד קובץ זדוני למחשב.

זה שההאקרים כתבו ש"אישרת" את ההרשמה לארנק הדיגיטלי, לא אומרת שבאמת אישרת זאת. זו עוד דרך שלהם לגרום לך להיכנס לקישור אותו הם סיפקו.

ההמלצות שלנו הן כדלהלן:

  1. אל תיכנס לאף קישור שנשלח אליך, ובוודאי אל תספק פרטים אישיים שלך בקישור כזה.
  2. החלף את סיסמת הג'ימייל שלך.
  3. בדוק באתר monitor.firefox.com האם נחשפו פרטים אישיים שלך בפריצות של האקרים. אם המייל שלך יופיע שם בחיפוש, זה בהחלט יסביר מדוע אתה מקבל את ההודעות הללו. ניתן לקרוא עוד על כך בהתרעה שפרסמנו בנושא.
  4. חסום את כתובות המייל מהן שולחים לך את המיילים המוזרים. היכנס למייל החשוד -> לחץ על שלוש הנקודות (לחצן התפריט) -> לחץ על "חסום את XXX".
  5. על מנת לוודא ב100% שלא עושים שימוש בג'ימייל שלך, שאל חברים שאתה מתכתב איתם באופן קבוע האם הם קיבלו ממך מיילים מוזרים, והסתכל בתיקיית הדואר היוצא שלך.

בהצלחה.

מה חדש בקהילת הסייבר