שלום,
אתמול בערב קיבלתי התראה של גוגל על פריצה לחשבון העסקי שלי
מהר מאוד התחברתי למחשב שיחזרתי את החשבון והפעלתי אימות דו שלבי.
הכל היה נראה תקין עד הבוקר.
מהבוקר אני מקבל תלונות שנשלחים לי מיילים ואני לא מקבל אותם,
בבדיקה שעשיתי אני לא מצליח לקבל מיילים אבל מצליח לשלוח.
כאילו מישהו בלם לי את קבלת המיילים.
בנוסף האימות הדו שלבי כבר לא עובד.
המייל הוא מייל מקצועי ובתשלום.
כיוון שפרסמתי את השאלה לפני 24 שעות וטרם קיבלתי תגובה, ברצוני לדעת למי עליי לפנות במקרים דחופים כגון אלו? למערך הסייבר הלאומי? לחברת סייבר פרטית?
תודה
היי יהונתן, מה שלומך?
אני מבינה מהמייל כי חשבון המייל שלך הוא חשבון עסקי של חברת גוגל. עליך לפנות לשירות הלקוחות של גוגל ולהתלונן על הסיטואציה אותה אתה מתאר. האופציות השונות לפתיחת קריאת שירות ללקוחות עסקיים מופיעות כאן: https://gsuite.google.com/support/
אם מדובר מאפליקצייה במכשיר נייד – אני ממליצה לבצע מחיקה של הגדרות התיבה בלבד (לא של הדאטה), ולבצע התחברות מחדש.
במקרים של חשד על מתקפת סייבר כנגדך מומלצת לפנות ל-CERT עם מירב הפרטים ולפתוח תקלה באתר בכתובת זו.