גוגל זונחת את הסיסמאות לטובת אמצעים ביומטריים

גוגל הצהירה אודות הסמכתה לתקן FIDO2 עבור מכשירים המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד 7 ומעלה, מה שאומר שמשתמשים יוכלו לעשות שימוש באמצעים ביומטריים, בטביעת אמצע או ב-PIN במקום סיסמאות.

חצי ממשתמשי האנדרואיד יכולים להיכנס כעת לאפליקציות ולדפדפנים במכשיריהם מבלי לזכור סיסמאות מורכבות.

ביום שני הצהירה החברה על הסמכתה לתקן FIDO2 עבור מכשירים המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד 7 ומעלה. מעתה והלאה משתמשים יוכלו לעשות שימוש באמצעים ביומטריים, בטביעת אמצע או ב-PIN כדי להיכנס לאפליקציות או לדפדפנים במכשיריהם.

תמיכה בתקן FIDO2 מעניק למשתמשי אנדרואיד את האפשרות לעשות שימוש בחיישן טביעת האצבע המובנה במכשיר – ובמקרה ואין חיישן כזה, לעשות שימוש ב-PIN.

בעוד שלזכור סיסמאות ארוכות ומורכבות עלול להוביל לכאבי ראש, זו לא הסיבה היחידה למעבר של גוגל לאמצעים ביומטריים. מתקפות סייבר המכוונות לגניבת פרטי משתמש נמצאות במגמת עלייה מתמדת, ושימוש באמצעים ביומטריים אכן בטוח יותר מסיסמאות רגילות.

דפדפנים התומכים בתקן FIDO כוללים את Google Chrome, Microsoft Edge, ו-Mozilla Firefox. אפליקציות רבות, במיוחד אפליקציות בנקים, מאפשרות כניסה באמצעים ביומטריים כגון טביעת אצבע.

נכון להיום, התמיכה בתקן FIDO2 רלוונטית עבור מכשירים המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד 7 ומעלה. לפי עמוד הפיתוח של אנדרואיד, כ-50 אחוזים מהמשתמשים עושים שימוש במערכת הפעלה מסוג אנדרואיד 7 ומעלה, וה-50 אחוזים הנותרים צריכים לעדכן גרסה כדי לעשות שימוש באמצעים הביומטריים.

למידע נוסף ראו מקור:

גוגל זונחת את הסיסמאות לטובת אמצעים ביומטריים

0 תגובות

הצג:
הוסף תגובה
"> ">