גוגל מבטלת את אפשרות השיתוף עבור משתמשי אנדרואיד TV בעקבות פרצת אבטחה

גוגל ביטלה את אפשרות שיתוף התמונות מ-Google Photos במכשירי אנדרואיד TV היום בעקבות גילוי באג אשר חשף מאות חשבונות למשתמשים אחרים. משתמשי אנדרואיד TV לא יוכלו לעשות שימוש בתמונות מאלבומי Google Photos כשומר מסך או לצפות בתמונות בעזרת הסייעת של גוגל עד לתיקון הבאג.

הבאג נחשף לראשונה על ידי משתמש טוויטר בשם Prashanth אשר נתקל בו בעת שניסה לעשות שימוש בתמונה כשומר מסך בטלוויזיה שברשותו (Vu brand TV). המשתמש שם לב כי הוא יכול לצפות במאות חשבונות גוגל אחרים. נכון לרגע זה לא ברור מה גרם לבאג המדובר. המשתמש Prashanth מציין כי לא הצליח לשכפל את הבאג במכשיר טלוויזיה מסוג אחר (Xiaomi Mi Box 3).

כמו כן, נראה כי הבאג לא העניק למשתמשים גישה לתמונות של אותם החשבונות, אלא רק לשם החשבון ולתמונת הפרופיל. עם זאת, עדיין מדובר בפרצת אבטחה חמורה למדי.

בהצהרה ששחרה גוגל, נכתב כי "אנו לוקחים ברצינות רבה את הפרטיות של המשתמשים. בעוד אנו חוקרים את הבאג המדובר, ביטלנו את האפשרות לצפות מרחוק בתמונות באמצעות הסייעת של גוגל וכן לצפות בתמונות מ-Google Photos במכשירי אנדרואיד TV." מטעם Vu נמסר כי "לא מדובר בתקלה של מכשירי הטלוויזיה אלא בתקלה בתוכנה של גוגל."

למידע נוסף ראו מקור:

גוגל מבטלת את אפשרות השיתוף עבור משתמשי אנדרואיד TV בעקבות פרצת אבטחה

0 תגובות

הצג:
הוסף תגובה
"> ">