האקרים מאיימים לחשוף מסמכי ביטוח הנוגעים לאירועי 9/11

ביום שני, בערב השנה האזרחית החדשה, הצהירה קבוצת האקרים כי הצליחה לפרוץ למשרד עורכי דין אשר טיפל בתיקים הקשורים לאירועי 9/11 וכן איימה לשחרר לציבור מספר גדול של תיקים במידה והדרישה לתשלום כופר לא תענה.

מדובר בניסיון הסחיטה הפומבי האחרון מטעם הקבוצה הקוראת לעצמה בשם "The Dark OverLoad". קבוצה זו סחטה בעבר סטודיו הפקה שעבד עבור נטפליקס, וכן מספר מרכזים רפואיים ועסקים פרטיים ברחבי ארצות הברית. ההצהרה המדוברת מצביעה גם על שינוי באסטרטגיה של הקבוצה אשר מנצלת את התקשורת כדי להפעיל לחץ על הקורבנות, וכן מאיימת להפיץ את הנתונים הגנובים שלה באופן רחב יותר.

בהצהרתה אשר פורסמה ב-Pastebin מצביעה הקבוצה על מספר חברות ביטוח ומשרדי עורכי דין, ובה היא טוענת כי הצליחה לפרוץ ל- Hiscox Syndicates Ltd, Lloyds of London ו- Silverstein Properties.

" Hiscox Syndicates Ltdו- Lloyds of Londonהן שתיים מחברות הביטוח הגדולות בעולם אשר מספקות פוליסות ביטוח קטנות וגדולות כאחד, ואשר מבטחות את מרכזי הסחר העולמיים", נמסר בהצהרה.

כרגע לא ברור אילו קבצים בדיוק גנבה הקבוצה, אולם זו מנסה לבסס תיאוריות קונספירציה האופפות את אירועי 9/11.

"אנו נספק תשובות רבות לקונספירציות הנוגעות לאירועי 9/11 באמצעות 18,000 המסמכים הסודיים שנדליף", צייצה הקבוצה בטוויטר ביום שני האחרון.

דובר מטעם Hiscox Group אישר שהקבוצה אכן פרצה למשרד עורכי דין אשר ייעץ לחברה, וככל הנראה גנבה מסמכים הקשורים לליטיגציה של אירועי 9/11.

למידע נוסף ראו מקור:

Hackers Threaten to Dump Insurance Files Related to 9/11 Attacks

0 תגובות

הצג:
הוסף תגובה
"> ">