רשת המלונות Marriott מפרסמת כי הודלפו פרטים אישיים של 383 מיליון לקוחות

מספר הלקוחות שנפגעו פחת מ-500 מיליון ל383 מיליון.

בעקבות החשיפה אודות דלף מידע רחב היקף בנובמבר אשתקד, רשת המלונות הבין-לאומית Marriott שחררה הצהרה לפיה מספר הנפגעים בתקרית נמוך מההערכה הראשונית.

בהצהרה לתקשורת הסבירה רשת המלונות כי הודלפו פרטיים אישיים של 383 מיליון לקוחות, לעומת ההערכה הראשונית לפיה מדובר היה ב-500 מיליון.

"Marriott זיהתה כי כ-383 מיליון רשומות הודלפו במסגרת התקרית. עם זאת, אין זה אומר כי מדובר ב-383 מיליון לקוחות שונים שכן במקרים רבים קיימות מספר רשומות עבור אותו הלקוח", נמסר מטעם החברה.

רשת המלונות אישרה כי ההאקרים שאחראים לדליפת המידע הצליחו לגנוב 5.25 מיליון מספרי דרכונים לא מוצפנים. בנוסף, גנבו הפורצים 20.3 מיליון מספרי דרכונים מוצפנים, אולם אין עדות לכך שהצליחו לשים ידם על מפתחות ההצפנה המתאימים.

פרטי אשראי גנובים

Marriot סיפקה כמו כן עדכון בנוגע לפרטי האשראי שנגנבו במסגרת הפריצה. לפי הרשת, ההאקרים גנבו פרטי אשראי מוצפנים של 8.6 מיליון כרטיסים ללא מפתחות ההצפנה המתאימים. גם אם היו מצליחים לגנוב את המפתחות, רק 354,000 כרטיסים היו תקפים בספטמבר 2018, כך שרוב פרטי האשראי היו חסרי תועלת.

רשת המלונות חשפה כמו כן מספר מקרים בהם לקוחות הכניסו פרטי אשראי בשדה הלא נכון, מה שאומר שפרטים אלו לא הוצפנו והיו חשופים להאקרים. למרבה המזל, מספר המקרים הללו הסתכם בפחות מ-2000.

לסיום, הכריזה החברה כי בכוונתה להפסיק את השימוש במערכת ניהול ההזמנות אשר נפרצה.

למידע נוסף ראו מקור:

דליפת מידע ברשת מלונות בין-לאומית

0 תגובות

הצג:
הוסף תגובה
"> ">