הממשל האמריקני מאיים על רוסיה – אם תתערבו בבחירות, נתקוף אתכם בסייבר

קהיליית המודיעין האמריקנית והפנטגון הסכימו בשקט על קווי המתאר של מתקפת סייבר, שתצא לפועל אם רוסיה תתערב באופן אלקטרוני בבחירות האמצע שיערכו במדינה, כך על פי פקידים אמריקנים בכירים בהווה ובעבר, שמכירים את התוכנית.

כחלק מההיערכות למימוש התוכנית, האקרים הפועלים בצבא ארצות הברית קיבלו גישה למערכות סייבר רוסיות, כדי ללמוד אותן, וכדי לפתח את תכנית המתקפה במהירות.

התוכנית היא אחת מהפירות הראשונים של בניית מאמץ התקפי בסייבר, הנעשה באופן רחב היקף ומאורגן – תחת מדיניות ממשלתית חדשה. זו מאפשרת לבצע פעולות התקפיות במהירות רבה יותר, לאחר שהמרכיבים שלה עובדו מראש וסוכמו בין סוכנויות הממשל השונות.

בעוד שאנשי ביטחון לאומי בארצות הברית דיווחו עד כה רק על מאמצים חלקיים של ישויות רוסיות לפרוץ לארגונים פוליטיים ולהתערב בקמפיינים פוליטיים, כעת הם חוששים שמוסקבה עלולה לגרום להפרעות אגרסיביות יותר בשעות שלפני תחילת ההצבעה, כאשר הסקרים פתוחים, וישנם קולות צפים הניתנים לשכנוע.

קיומה של תכנית שכזו משמעה שארצות הברית משלבת באופן מלא יותר מתקפות סייבר פוגעניות במערכות התכנון הצבאיות הכוללות שלה. כך, מערכה בסייבר עלולה להפוך לסבירה יותר – ולהתרחש באופן שכיח יותר – ולפעמים בלא לקבל אישור נשיאותי ספציפי.

למידע נוסף ראו מקורות:

הממשל האמריקני מאיים על רוסיה – אם תתערבו בבחירות, נתקוף אתכם בסייבר

 

 

0 תגובות

הצג:
הוסף תגובה
"> ">