סמסונג גלאקסי 10 נפרץ באמצעות אצבע שהודפסה במדפסת תלת מימד

סורק טביעות האצבע בטלפון הנייד לא הצליח להבדיל בין טביעת האצבע האמתית לזו של המודפסת.

פיצ'רים חדשים בפלאפון עלולים להיות נוחים לתפעול בטוח של המכשיר עבור משתמשים, אולם לא תמיד זה המצב. הוכחה לכך סיפק משתמש Reddit בשם darkshark9 אשר הראה כי מודל של אצבע שהודפסה במדפסת תלת ממד יכול לפתוח את הפלאפון תוך שניות בודדות. סורק טביעות האצבע החדש של סמסונג אשר באמצעותו ניתן לסרוק את טביעת האצבע בכל מקום במסך הוצג השנה על ידי החברה במכשירי S10 ו-S10+.

כיצד הצליח המשתמש לפרוץ את המכשיר?

  1. המשתמש צילם את טביעת האצבע שלו באמצעות מכשיר ה-S10 והדפיס אותה במדפסת תלת ממד. לאחר ניסיונות רבים הצליח לפתוח את המכשיר באמצעות טביעת האצבע המודפסת.
  2. כדי להדפיס את טביעת האצבע המשתמש עשה שימוש בתוכנה לעריכת תמונות, בתוכנה להדפסה תלת ממדית ובמדפסת.
  3. סורק טביעת האצבע נכשל בזיהוי טביעת האצבע המודפסת.
  4. סמסונג טוענת כי הסורק מבוסס על טכנולוגיה אולטרה סונית ולא בחיישנים אופטיים.

מדוע סמסונג עושה שימוש בטכנולוגיה זו?

סמסונג טוענת מצידה כי היא מעדיפה לעשות שימוש בטכנולוגיה אולטרה סונית במקום בחיישנים אופטיים מטעמי אבטחה. "שימוש בטכנולוגיה אולטרה סונית לזיהוי טביעת אצבע מונעת שימוש בהעתק דו ממדי של טביעת אצבע. טכנולוגיה זו מאפשרת לזהות כל פרט ופרט בטביעת האצבע של המשתמש כדי ליצור תבנית תלת ממדית. אנו עושים שימוש באלגוריתם כדי לזהות הבדלים בין טביעות אצבע אמתיות לאלו שהודפסו בתלת מימד", כך נמסר מטעם החברה.

ולמרות הטענות, נדמה כי הטכנולוגיה המדוברת אינה מספיק מאובטחת. ניצול הפרצה על ידי המשתמש הוכיח כי על אף שיש לה יתרונות על פני טכנולוגיות אחרות, היא עודנה לוקה בחסר. סמסונג עוד לא סיפקה מענה לתקלה עבור מכשירי ה-S10 וה-S10+ שלה.

למידע נוסף ראו מקור:

סמסונג גלאקסי 10 נפרץ באמצעות אצבע שהודפסה במדפסת תלת מימד

0 תגובות

הצג:
הוסף תגובה
"> ">