הקורונה שינתה את הדרך בה אנו עובדים וגם האקרים מבינים זאת – הגנו על העסק שלכם!

נורמות העבודה אליהן התרגלנו השתנו בפרק זמן קצר של חצי שנה, בעקבות וירוס הקורונה והן מחייבות את בעלי העסקים להטמיע שינויים קריטיים. שינויים אלו מחייבים לעיתים את בעלי העסקים להשקיע כסף רב בהטמעתם של מערכות ונהלי אבטחת מידע חדשים, אך אין ספק כי פוטנציאל הנזק באי-הטמעתם הוא גבוה פי כמה. ראו לדוגמא מתקפת כופרה (Ransomware) שפגעה לאחרונה בחברת Garmin. מתקפות כאלה מתרחשות חדשות לבקרים בעסקים קטנים ובינוניים.

בכתבה באתר TheHackerNews עולות מספר נקודות חשובות באשר לשינויים בעולם אבטחת המידע להן גרמה מגפת הקורונה, בעיקר כתוצאה מהמעבר הנרחב לעבודה מהבית והגידול במתקפות הסייבר שחל כתוצאה מהשימוש המוגבר של הציבור באינטרנט בתקופה זו.

מהם הצעדים המידיים שעליכם לעשות כדי להגן על העסק שלכם?

  • העלו את המודעות עובדים – מרבית הפריצות לעסקים מתחילות ב-Phishing. הדריכו את עובדיכם, ובצעו סימולציות לבדיקת ערנות לאבטחת מידע! כך למשל בוצעה המתקפה נגד Twitter בחודש שעבר.
  • קבעו מדיניות סיסמאות והרשאות ברשת החברה. כך, גם אם האקר יפרוץ לרשת, המשאבים שיעמדו לרשותו יהיו מוגבלים, וכך גם פוטנציאל הנזק.
  • בצעו גיבוי באופן תדיר! אנו ממליצים על גיבוי בענן אצל חברות המתמחות בגיבוי לעסקים.
  • למידע רב וצעדים נוספים שעליכם לבצע, אנו ממליצים לקרוא את המדריך שלנו בנושא.

אל תוותרו על הגנת סייבר איכותית

לארגונים גדולים ועשירים יש לרוב את האמצעים והתשתיות לבצע שינויים בזמן קצר, אך עסקים קטנים יותר עשויים להתקשות בהטמעת שינויים קריטיים, בין אם מסיבות כלכליות או תשתיתיות.

אנו רוצים להדגיש את החשיבות בהגנת סייבר, גם בארגונים קטנים ובינוניים, שכן הם מהווים מטרות עבור האקרים, והאחרונים משקיעים זמן וכסף רב בפריצה אליהם.

נדגיש זאת שוב – פריצה לרשת העסק כמעט בוודאות תגרום לנזק כלכלי ועסקי הרבה יותר משמעותי, מאשר ההשקעה הדרושה כדי להפוך את העסק למוגן יותר מפני מתקפות סייבר.

כאמור, אנו ממליצים מאוד להתחיל בקריאת המדריך שכתבנו בנושא הגנת סייבר לעסקים קטנים, ולפנות בהמשך לחברה המתמחה בפתרונות אבטחת מידע לעסקים.

בהצלחה!

0 תגובות

הצג:
הוסף תגובה
"> ">